از نظر شرعی خوردن مایع منی :

خوردن مایع منی از نظر شرعی حرام مـی باشد چرا کـه در شرع اسلام منی از نجاسات هست و خوردن نجاست حرام است. رکورد دار آب منی خوردن کـه البته همچون سایر احکام اسلام درم ورد سلامتی این حکم نیز بـه شرح ذیل منشاء پزشکی هم دارد .

از نظر علمـی و پزشکی خوردن مایع منی :

به نقل از دکتر شیخ السلامـی : رکورد دار آب منی خوردن گفت مایع منی مایعی هست که سرشار از فروکتوز مـی باشد( فروکتوز قندی هست که درون مـیوه ها موجود مـی باشد) و برخی ویتامـینـها و مواد غذایی درون آن وجود دارد و وظیفه این مایع تامـین منبع انرژی لازم به منظور اسپرم مـی باشد. رکورد دار آب منی خوردن همچنین مـیلیونـها اسپرم درون این مایع شناورند. یکی از منابع ویروسهایی مثل هپاتیت ب و ث و همچنین ویروس ایدز نیز درون صورت ابتلا فرد بـه این بیماریـها مـی باشد.

در صورتی کـه فرد بیماری ی داشته باشد نیز باکتری ها و مـیکروب بیماری درون این مایع بـه وفور یـافت مـی شوند و به دلیل غنی بودن آن از مواد مغذی بـه راحتی درون آن رشد و نمو مـی نمایند. اگر فرد سالم بوده و هیچگونـه بیماری نداشته باشد خوردن مایع منی تاثیری ندارد ولی اگر فرد مبتلا بـه یکی از این بیماریـها باشد خوردن مایع منی مـی تواند منجر بـه انتقال بیماری گردد.

در مجموع بـه علت اینکه بسیـاری از بیماریـها مخفی بوده و در آزمایشات فقط مشخص مـی گردد و فرد ناقل خاموش بیماری مـی باشد خوردن مایع منی توصیـه نمـی گردد و کاری هست اشتباه. متاسفانـه درون برخی از فیلمـهای و تصاویر خوردن مایع منی توسط زنان بـه تصویر کشیده مـی شود و همـین عاملی شده که تا افراد با تقلید از این فیلمـها اقدام بـه چنین کاری کنند کـه اشتباه بوده و مـی تواند ناقل بیماریـها باشد.

لذا چه از نظر شرعی و چه از نظر پزشکی خوردن مایع منی امری اشتباه مـی باشد.

منبع: بـه نقل از دکتر شیخ الاسلامـی

امتیـاز 4.37 ( 438 رای )

برچسب ها :

، رکورد دار آب منی خوردن




[حکم خوردن مایع منی از نظر شرعی و پزشکی رکورد دار آب منی خوردن]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 02:41:00 +0000